Något jag stör mig på, DEL 1

jag ska börja i en skola som heter Norrsund, Och det är EN sak som jag stör mig på SÅ otroligt mke!, det är att många säger att den skolan suger men hur kan dem veta de? dom ha direkt inte gått där!? och förut sa en person till någon annan


han- Emelie är typ rädd för Cental, Det är därför hon börjar i norrsund
någon- aa !

Jag går dit och säger

jag- Är ni helt störda elr ? .          med en snäll röst
han- vad?
jag- jag är inte döv ? jag stod typ några meter bort? kul att prata skit elr?, jag är inte rädd för central skolan :S jag kanske bara vill prova en ny skola ^^



Men ska ut åh hoppa sees // emelie


Kommentarer
Postat av: tamara boskovic

gjort idag då ? :)

2011-05-29 @ 15:18:51
URL: http://ttamaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0