kåtblick XD

HEEEJ, mina underbara ♥ Min dag har varit SUPER, har haft kul nästan hela tiden, det började med att vi skulle träna med sagostigen som vi har imorgon :), då gör man en saga och visar upp det för småbarn,(ni sominte vet), då var det JÄTTE mycke myggor, Jag skojjar inte !?! , så jag var tvungen att hämta mina mjukisar som jag TRODDE att jag hade i min väska-.-¨det var en liten bit att gå och när jag kommer dig kom jag ihåg att jag lämnade dom hemma, SMART HUH ? Sen hade vi magnus och övada på skolavslutnings låten, Sen hade vi bara idrott och det var någ det roligaste, ska förklara !

jag och jossan ——>
Hade blivit tagna så vi satt oss ner nära tagaren
och tagaren ska lixom bara ligga bakom en
madrass, och kolla upp då o då !,
Då kommer Lukas Och Oscar och sätter sig
vid oss,

jag- Uuuuundra varför ni sitter där
Emliy- elr hur ? :P
Lukas oscar- vaad? :P
Jag- nee, säger nog inte då kanske ni gör det..
Lukas- seriöst ! äre ett skämt elr ?

Bla bla bla..

Jag- Meen hon ligger ju där åh då kan ju glutta på baken ;P
Dom kollar dit och säger: Det hade vi inte tänkt på men.. :P

Med  sån där kåtblick XD

sen skulle jag ta då säger lukas, Emelie bli inte rädd att vi sitter där nu ! :)

jag- hahha nejdå, Magnuus? kan jag vända hållet åh ligga åt andra sidan`?

Hahhaha

Seeen efter jag hade kört klart säger lukas

lukas- Bra idee att vända sig :D

Med ett STORT smile !

Då kom jag på att dom kollade rätt så mke på mig, elr kanske inte mig, mina bröst -.-'

Då säger jag- Elleeer kanske inte och kollar ner på brösten

HAHAHHAHAHA :D





Seeees, hare bäst!!!


Älskar er flotten ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0