Vässarö <3

Nuuuu! Nu är jag tbx :D saknat mig ? :) jaaa :]visste väl de ^^  DEt första vi var tvungna att göra var att gå i typ en kvart, sen visade en ledare oss runt vart allt fanns , Sen så fick vi se våra stugor, Min stuga var bäst Och MITT rum var bäst :D alla andras rum luktade skit :-) hahha :D Men sen så hade vi trappespåret, trodde det skulle vara as kul, fast det var inte så mycker kul med det :P Bara massa mygg !!! :D Så knarkade myggmedel :D


sen så var det disko men vi var där lite tidig så vi spelade fotboll med några andra en stund ^^ sen Så var det disko, det var två klasser, gottsa och något annat :P Det blev värsta dramat där :P

Det fanns en stor grej man kunde stå på, typ tre pers ? , Då dansade jag typ där hela tiden med några andra, sen hoppade dom andra ner, då kommer det en kille från en klass , och satt sig precis, då sparkade jag ner honom lite försktigt och då hör jag min klass bah, WWOOOOOOH !! hahahha :D sen puttar den andra klaassen ner mig, fast jag hoppar upp igen, då börjar de dra bort mina fötter, men som tur var stod det några bakom mig som tog i mio mig när jag ramlade !

sen fick båda klasserna skäll och ledarna sa att om inte vi skötte oss så skulle de stänga av festen så vi skötte oss, sen började jag och några andra tjejer dansa as mke ! :D vi hade askul!! :d
Dansade i nog 3 timmar elr så ^^  kunde knappt stå på mina fötter för de skakade så mke !!
och dagen efter kunde jag knappt gå för hade ansträngt magen och vaderna för mke :P hahah

Sen  på kvällen var klockan typ 11 då fick jag asont i huvudet så jag gick åh la mig, sen vaknade jag klockan 12 helt pigg så jag drog till andra och tänkte dygna ´fast jag sov lite iaf :P 2 timmar ? :) 

Det var´väl allt kul, elr nej juste ! :P Blev kallad flexxdrottningen efter dansen av killarna i våran klass XDD


bye / flexxdrottningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0