vad som händer i helgen...

joo det är såhär´... Jag Oskar Jossan Lukas emma och mattson skulle sova i tält fredag t lördag men det gick inte att sova i tält så vi kanske ska sova hos någon ist, men jag kanske blir ensam tjej :p säger inte vrf... iaf men det blir ju kul ändå :D hahhaha ja jag vågar :P.. Har inte direkt fobi för killar XD   



idag kanske jag drar t utomhusbadet om någon vill följa me, åker inte dig själv :P

Men ska ut och sola på studsmattan nu så..




seees hare bäst sålänge // emelie



 
juste snart får jag träffa denna söööting <3  Alice mona pappa jesper, hans flickvän: josefin och linnea kommer på måndag, fast jag kommer till dom på tisdag, sen dra vi till köping och västerås på onsdag för vi ska lämna alice i köping och hällsa på några i västerås, sen så på torsdagen åker vi till åland och är där till på söndag och firar midsommar i en stuga :D :D :D <3


Kommentarer
Postat av: Filippa

vem har sagt att jag ska va med ??

2011-06-16 @ 21:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0