JAG HATAR HAN nu!

Angående repliken.. :/ jaa, jag säger inga namn men.. HATAR DIG !
Han har iaf sabbat mitt nutida liv :(

Meeen iaf :) dagen idag har varit asm, så har inte tänkt så mke på det dära .. elr ju lite, men ni vill veta vad som har hänt idag vah ? ;)

Joo först hade jag syslöjd och då gjorde jag klart mitt monster, (Bilder kommer i helgen) du skulle jag ha gjort armar men de funka inte så jag och jossan gick runt med två hårda långa armar XD haHHA assu det kan se ut som en annan sak, Sen på en långrast kom vi in på allt från chokladdildos till att ingen kan vara lika porracktiga som mig åh jossan!=?!? Hahha VAFAN :), sen visde en viss person upp lite porrbilder för killarna XD hahha



Kommer sakna er gottsta Flotten !! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0