I'm the party

Tjooo bloggen, kom nästan nyss hem från amanda, som jag sa igår så skulle jag ju till en sak på kvällen, det var en slags ''fest'' när det var något rockband som sjöng på utomhusbadet, Trodde att det skulle vara proppat med folk, fast neeee, det var as några ;oo ? Men det var väl rätt så kul ändå

fast det skulle ha hänt en till sak som inte hände för jag var för feeg :(

inte kul!

men denna dag ska jag till karusellerna med filippa när hon kommer hem, skulle dit med lissen jossan och amanda, men jag orkade inte ? <3 så aa
Men det lär bli kul fast kanske bara kan åka typ två gånger ?? för jag har hundra kronor och en biljett kostar 35kr och ska spara typ 50 ? men kanske åker två st ? för det blir ju 70 kr, så ska jag köpa en sak sen ;) men ska dra seeeeees <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0