bläää så jobbigt :P

Åhhhh!! hahah har ett STORT i-landspromblem, vet inte när jag ska börja fixa mig till skolavslutiningen :P Jobbigt vah ?!?! hahha , vill ni veta en till grymt iriterande sak som hände idag ? ;o

jo jag hade en STOR kasse jag skulle bära hem från skolan, då tänkte jag att mamma kunde köra mig. men min mobil dampar så jag kan inte ringa :o så sen lämnade jag kassen och gick hem, då började det regna ! och hade bara shorts och ett linne typ ;O Kuuuuuul    så alla som gick förbi med regnkläder åh  skit bara glodde på mig ::S


hahah men iaf , tror jag ska börja ducha vid halv fyra och sen allt annat ses ;) ni vet smink, håret och naglarna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0