<3

Heej bloggen, jag är tillbaka :D

Bästa men ändå sämsta skolavslutningen ever. Först vare bra för att jag hade skitskul!! I början när jag och filippa skulle fixa bildspelet hade vi väntat aslänge :) och sen när vi skulle börja hade vi inte satt in alla sladdar i datorn XD Blev helt röd i ansiktet då för alla började typ skratta åt oss XD


hahha smarta  ?


Sen så gick vi ut och sjöng lite låtar :) då började jag jossan och amanda klappa händerna sen så klappade alla händerna (stolt) hahha :D Men sen när vi skulle sjung Våran låt så Började carina gråta, då brast de ;( blev asledsen :( sen när vi alla skulle säga hejdå så började jag gråta ennu mera och speccielt när jag kramade jossan ;( vill ALDRIG förlora dig!<3

Sen drog jag hem och åt glass med familjen :D då fick vi ett kort till utomhusbadet så vi kan bada hur mke vi vill :D


Seees/emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0